Платіжні реквізити та оплата за послуги
Шановні абоненти Юніонком,
Поповнити свій рахунок або здійснити оплату за телекомунікаційні послуги Ви можете в наступним чином:
- В особистому кабінеті: http://my.unioncom.net.ua
Оплата здійснюється банківською карткою, кошти зараховуються протягом 5 хвилин після оплати
Пароль та логін до Вашого особистого кабінету вказано в Заяві про приєднання до Договору – розділ «Параметри підключення послуги Інтернет», або Ви можете його уточнити за номерами телефонів технічної підтримки (063) 754-71-55, (063) 754-75-88. (067) 754-79-29, (067) 754-79-49, (066) 754-71-70, (099) 754-71-77або в абонентському відділі за електронною адресою client@unioncom.net.ua та за телефоном (073) 617 0102
- В терміналах iBox, City24, EasyPay
Оплата здійснюється банківською карткою, кошти зараховуються протягом 5 хвилин після оплати)
- Через систему платежів Приват24
- У відділенні банку
При оплаті через Приват24 та у відділенні банку гроші зараховуються на рахунок протягом двох робочих днів (без урахування вихідних та святкових днів)
Для платежів в АТ «ОТП Банк»
IBAN:UA87 300528 00000 26001902333650
Отримувач платежу: |
ТОВ “Юніонком” |
Код отримувача (ЄДРПОУ): |
30057318 |
Для платежів в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
IBAN:UA84 305299 00000 26002006207400
Отримувач платежу: |
ТОВ “Юніонком” |
Код отримувача (ЄДРПОУ): |
30057318 |
Для платежів в ПАТ «Ощадбанк»
IBAN:UA41 322669 00000 26004300552644
Отримувач платежу: |
ТОВ “Юніонком” |
Код отримувача (ЄДРПОУ): |
30057318 |
У призначенні платежу обов’язково вказуйте адресу надання послуги і номер договору або платіжний ID для зарахування коштів на Ваш особистий рахунок.
Оплата за послуги, що надаються в поточному місяці повинна бути здійснена до 20-го числа цього ж місяця.